2010. június 2., szerda

khm...MEGAPOSZT

már nagyon régen nem írtam ide semmit....bla-bla-bla...bla-bla-bla...okok,miért...hogy miért nem írtam...?! hmmm...

...

áprilisban volt a szülinapom, és a barátaim megleptek egy zombis tortával. nagyon jól esett, mert igazából nem is számítottam semmire...(ez mennyire gagyi duma-hát magától értetődik, hogy számítottam valamire, hiszen a szülinapomról volt szó...)

köszi mindenkinek, aki részt vettem ebben..az ellenem való szervezkedésben....!!!
sosem fogom tudni viszonozni ezt, mert általában engem halmoznak el az emberek dolgokkal, én pedig a felém irányuló dolgokból nagyon keveset tudok visszaadni....remélem ez a jövőben változni fog...pozitív irányba...

-ennyit a szülinapomról-

... voltunk az állatkertben a szülinapom után pár nappal, esős, szomorkás, fura állatkerti séta volt...és az állatok nem nagyon akartak úgy pózolni, hogy le tudjuk őket fotózni...bár így is készült pár jó kép...én most a nem igazán jól sikerültekből közlök itt párat, és van itt egy csapatkép is...és különlegességként szerepeljen itt a "páva a büfé tetején" című kép:)

más: mindig utáltam, hogy a hajammal nem tudok mit kezdeni. probléma megoldva, ugyanis most már van profi fodrászom és a hajam mindig rendben lesz, amíg ő foglalkozik vele....
amikor először voltam nála, ennyi haj jött le a fejemről.... a papucs, pedig magáért beszél....

...mostanában sok jó koncert volt kis hazánkban, akár szűkebb környezetemet nézzük, akár fővárosi bulikra gondolunk. sok koncertről már csak akkor tudtam meg, hogy lesznek, amikor már késő volt.  Így lemaradtam többek között a Zeni Geva-ról, a Mono-ról, és a Xiu Xiu-ról is...a helyi bulikra pedig nem tudtam elmenni, mert dolgoznom kellett másnap (hülye kifogás, mi?!)...

...de Foals-ra elmentünk. eléggé az utolsó pillanatban hoztuk meg a döntést, hogy menni fogunk, de sikerült még jegyet kapnunk. (Annyira nem volt kicentizve a dolog, csak a hogyan jussunk el oda-ügyben volt némi variálás, de végülis eljutottunk vonattal Bécsbe.)
Összesen kb. 16 órát vonatoztunk a koncert miatt, de szerintem megérte. Kora reggel indultunk Budapestre, de a vonat késése miatt, lekéstük a csatlakozásunkat is Győrbe, így egy későbbivel mentünk, majd Győrben kiderült, hogy picit másképp közlekednek a vonatok, ahogy azt két héttel korábban az információs vonal másik oldalán lévő bácsi mondta. de sebaj, szerencsére elég gyakran jönnek-mennek vonatok Győr és Bécs között. Győrben betértünk egy antikváriumba, vettünk pár könyvet, majd később a vonaton vettem észre, hogy a blokkon az én nevem szerepel...Egy névrokonomtól vettem könyvet Győrben, csak neki nincs második keresztneve...:)  (vagy nem csak nem használja)
 Győrtől Bécsig nyugis vonatút, nagyon tiszta és korszerű vasútikocsival, napsütéssel és látható változással, az osztrák határ átlépése után...Amit láttunk Ausztriából az nagyon tiszta, hazánkhoz képest...oké, oké..igaz Bécsben volt pár kutyakaki, meg köztéri kukából kiömlő szemét, de ezek annyira kis mennyiségben fordultak elő, hogy azt kell mondjam, hogy az első benyomásom az volt az osztrák fővárosról, hogy kibaszott tiszta...és nagyon szép... és mindenhol bringatárolók, széles biciklissávok a járdák mellett, és bérelhető bicajok vannak, és ez nekem nagyon tetszett... és nagyon finom gyorskajáik vannak, 3 euro volt egy kebab, de a nyomába sem érnek az itthoni hasonló ételek...a Flex Club a Duna mellett van...ott volt a koncert...mire megérkeztünk már kicsit fáradtak voltunk az utazástól...a klubhoz közel kerestünk egy padot és cipőinket lerúgva ücsörögtünk egy-egy jól megérdemelt  dobozos sör társaságában...majd egyszercsak magyar szóra lettünk figyelmesek...(persze amíg üldögéltünk bringások és futók, futók és bringások és bringások és futók és futók és bringások húztak el előttünk.)
 szóval még a koncert előtt megismerkedtünk két magyar lánnyal, akikkel az este további részét együtt töltöttük. 8 óra után mentünk be a klubba, még az előzenekar tolta (nem is tudtuk, hogy lesz előzenekar, ez már csak a helyszínen derült ki, de szerintem nem vesztettünk sokat, és bocsi, de nem miattuk jöttünk)...
jegy érvényesít, pecsét kézfejre kap (azt hittem karszalagot kapunk majd),  egy eurós ruhatár és 3,2 eurós sör...gyors wc (ami tök mókás volt, ugyanis a budiban dekorként cukorkák és nyalókák voltak a falon), nagyon rövid szomorkodás, amikor a bécsi Weedeater/Black Cobra bulit éppen az orrom előtt plakátolták ki (ugyanis hiába vártuk az amcsi kosz-metál ászait, a pesti koncert elmarad!)... bocs, de nem tudom megbecsülni hányan voltak a koncerten, de a hely tele volt kb....ééés jött a Foals...nagyon jók voltak, jó hangzással, majdnem tökéletesen visszaadták az albumon hozott hangzásbeli színvonalat. volt tolongás rendesen, majd beindult a koncert is és a közönség is, egyre felszabadultabb emberek, és nagyon jó hangulat...amennyire lehetett előrefurakodtunk, hogy közelebbről élvezzük a koncertet. a plafonon egy óriási kivetítő volt, ami a zenekar új albumborítójának hangulatát idézte...kék, kék,  még kékebb, tenger színek, tökéletesen asszisztálva a zenekar elszállós, úszós hangulatú dalaihoz. mivel nem egész este a plafont néztem, ezért nem tudom pontosan, hogy csak a lemezborító volt kivetítve, vagy volt némi változatosság is a dologba csempészve..annyi biztos, hogy a színek elég gyakran váltakoztak...a Foals nagyon jó, sőt még annál is jobb...igaz, ez a buli nem volt életem koncertje (még az első helyet mindig az Another Way bulik valamelyike foglalja el), de nagyon fasza volt őket látni, hallani élőben...és egyik ámulatból, a másikba esni, hogy mennyire egy megfoghatalan, stílustalan, nagybetűs ZENE, amit művelnek ezek a brit paprikajancsik. remélem nem csak én érzem így, hanem tényleg így is van, hogy a Foals azt testesíti meg, amerre tart a zene 2010-ben, és előbb-utóbb őket fogja unásig játszani a sok rádió, és talán végre vége lesz egyszer a DJ Bobo-féle marhaságok istenítésének....

és íme pár bécsi kép....

*széles bicikliút*

*bringatárolók*

*metro*

*Donnaukanal*

*a club flex*(by Zs)

*pókmalac-os plakát* (by Zs)

*foals* (by Zs)

*foals setlist* (by Zs)

a koncert után még egy darabig a magyar lányokkal ücsörögtünk egy kocsma pincehelyiségében
(kb Rock-Inn, méretileg ezerszer akkora és labirintus kivitelben), majd jött egy kis pokoli mélypont az első metróig...
(tanulság: legközelebb pihe-puha ágyikóval ellátott szállást fogunk intézni, ha Bécsbe jövünk, nincs több: majd-eltöltjük-az időt-az-első-vonatig-dolog).
mindent összevetve tök jó kis túra volt ez... még annyit hozzátennék, hogy hazafelé a vonaton ismerős hangokra lettem figyelmes, azóta sem jöttem rá kit láttam, hallottam, de le merném fogadni, hogy a Kossuth rádió egyik műsorvezetőjével utaztunk együtt... a hangja nagyon,de nagyon ismerős volt,és olyan "rádiósan csengett"...

..a 20 eurós Foals pólóból nem vettünk, de biztosan jól fogyott, amúgy, csak valahogy mi sajnáltuk rá,a sajnálnivalót...ha valaki nem ismeri a Foals-t, akkor itt egy klip, az új albumukról...ismerkedés gyanánt.

már nem koncert meg Bécs....más dolog.

nagyon szeretem Nate Beaty képregényeit, fotóit...nemrég megrendeltem a Brainfag című képregényeinek összefoglaló kötetét, amiben(majdnem) az összes eddigi szám benne van...egyszerűen tökjó....

1. fúúú, tök jó ez a blog!

2. akicsináljaezt2010. június 5. 9:41

ne izélj már...jóhogy jó, hiszen én csinálom...