2009. szeptember 25., péntek

egy kedvenc halott banda

első bejegyzésem ez most...

itt...

amúgy meg már ez vagy az ötödik blog-próbálkozásom.

mintha ezt is túlgondolkodnám,és nem tudnék dönteni,hogy hogyan,milyen formában akarom magamat,a dolgaimat az emberek elé tárni... és lehet,hogy nem is a blog a legjobb megoldás,viszont itt kihasználhatok olyan lehetőségeket,hogy szinte mindenféle dolgot közzé tehetek,és talán kevesebb lesz olyan a jövőben,hogy egy zenéről,kézzel-lábbal kalimpálva magyarázok valakinek,aki csak meghökkenve bámul rám...innentől kezdve majd megnézi a blogomat,és már tudni fogja,hogy miről is beszéltem... huhh,de zavaros ez a megfogalmazás...
persze próbálok egy univerzális blogot létrehozni,amiben nem csak zenékről esik majd szó,hanem bármiről,ami engem foglalkoztat, amit érdemesnek találok arra,hogy a világ felé közvetítsek...

szóval induljon el a móka,egyből, egy már nem létező zenekar videójával. a banda neve Majority Rule volt,és Ati cimborámnak köszönhetem,hogy megismertem őket,mert ő annak idején,amikor Magyarországon játszott a banda, két egymást követő estén(ha jól tudom), akkor elment és vett cd-t, meg pólót is,aztán ezek nálam landoltak .és annak ellenére,hogy nagyon sokáig kifejezetten zenekaros póló-ellenes voltam,nem nagyon értettem miért olyan fontos zenekaros pólókat hordani, az Atitól kapott Majority Rule pólót viselem néha...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése